Friday, August 5, 2011

I don't give a fish!

Hello darlings! I hope you are all enjoying your weekend!
The weather has been fairly nice these couple of few days. 
The sun has been a much needed source of inspiration.
Hopefully I'd be able to do something productive over the weekends.
You know, other than sleep and eat, if that's productive to you as it is to me.
*lool cute gif!!*


Cutie minion, If things go well, I might get myself a new Maruneko this week, hopefully! 
Then I'll be able to post more about Maruneko.
Not something worth looking forward to in terms of beauty things but
it's definitely going to be cute.



Classes were suspended the other day, So my mom asked me 
to go fetch my sister at school, which also happened to be my high school Alma Mater. 
On our way home we spotted this peddler selling cute, tiny foxtails!


So many colors to choose from! Every piece has a name tag attached to it where
Mr. Foxtail can personalize it with your name or any form of written randomness .
I really wish I could have bought more, They were really cheap!
I shall fetch my sister everyday :)


Tough Guy calls me Babee Kitty.
Cheesy overload! *gets shot*


Just a small haul from HBC, just cause they were on sale.
I don't know if any of these would interest you but the gel liner is divine, for the price!
 (bought brown mascara instead of black) sucks!!


 http://www.hbc.com.ph/home.do

 

And before I end this post, let me terrorize you with this photo.
A friend told me on facebook that I'm starting to look more mature.
*He said I look old but I took it as mature :))*
And I panicked cause I'm aware of the fact that I've been stressing on a lot of things lately.


And quite honestly, when I took the photos, I noticed the change, too.
I doubt it's the make up, I wore a lot on my eyes but it doesn't show here. 
So yeah, stop stressing yourself unless you want to end up looking like the Crypt Keeper!
Sheesh! So much for a wake up call!

 

I took these darlings out for cleaning. 
And decided now would be the best time to use them


 Mehehe!!! Tough Guy's celly shall now be manlier and tougher than ever!

 

Oh Gosh!! Before I forget! I saw this post on tumblr.
I dunno if you've seen it but I love it too much I'll post it here for others to see!


Hair looks like shit?



Homework still to do?




Room still to clean?


 


Bitches trying to make you mad?




Friends start giving you all of their annoying drama?




Angry boss gives you a deadline?


can you relate to this?! Cause oh gosh, I sure can!
And yes, I like it when IDGAF


 I hope you enjoyed that as much as I did!! I swear I had to reblog this every time I see it!
Well, that's for me, enjoy your weekend my pretties! and I hope you like my new background!
Til next post pretties!!

61 comments:

Lizeth Zepeda Ramirez said...

Hi =) the foxtail is so cool and pinky ^^. you look so pretty on your picture and i think yes mature and pretty n.n

Jennifer said...

Naww cute pink foxtail! Love the pic of you, you're gorgeous by the way (: And ahh Rilakkuma <3 I also experience days where IDGAF x)

cookie . said...

so true! sometimes i spend my days worrying about people and their problems, i always put my friends and family first and then when i have my own issues to deal with, they all go "yeah yeah, whatever"! It's ridiculous how much you give to people who doesn't appreciate what you do :c so yeah, i love the IDGAF mood! sometimes it's the only way people will realize how much we mean to them :p

ps- when i saw the first picture of the kittie going crazy i got all like: ashashdjhasjdhgjdhgajhsdgasjhfufufufufuuuuuuuuu x3
ahaha, kissies for you * Sofia

Stephanie said...

hahaha love the gifs, there are plenty of days where IDGAF. Have a great weekend!!

yaptus said...

i love your new blog design! it seems to me you know now how to tweak it :3

And yes i love those gifs and relate to them, I actually living it everyday. IDGAF EVERYDAY, hah.

you dont look old!!!! I guess we all change, when I met you last year in your blog, you look kinda im-bee-and-i-love-beanies. hihihihi! but now you look like a lady with breathtaking beauty. not even lying!!! my bf told me i should act and dress like you hahahah

Miaojuan said...

IDGAF yeay! I shall learn this :/ I love the foxtail! I always love furry thing to be hung on my mobile phone :) Like finally, kawaii lolita gurl in me =P

Mutsumi said...

That foxtail *__* along with a name tag!! SO adorable!! I want one, too T^T (& babee kitty is a cute name xDD♥)

Hahaha thanks for posting that tumblr post xDD it's amazing!!

&& I don't think you're looking old...öö just...very natural.

miharu jhulie said...

waa~ i love your new blog design >_<
really cute XD

Aki! said...

I love those images from tumblr. And I think it's really cute how you and Tough Guy are!

Lina Kim ♥ said...

ahaha yes, hurray for HXH 311, I've been waiting for 1 year already YY^YY and your selca, I won't point it as old, you are more 'lady'-alike though. ^^

Meoki Goto said...

I love that IDGAF part! :))))) And oooohh, foxtails are so nice! I couldn't find them anywhere D; I wish I could fetch your sister for you hahahaha

mekishell said...

I can relate to that hair, deadline and room!!! haha! Sometimes with those bitches too! xp

mama bear said...

I'm the same way, i really don't want to hear the drama!
I love the photo of you, you look beautiful and bee is a cute teddy!

♔cominica♔ said...

yoo look soo cutee and pretty! :D
and thanks for share those pictures!! love itt <3 <3

Sara Mari said...

I really hope you can get a new maruneko, it's always nice getting something new of a character you love!! And those tiny foxtails are really nice, since you can customize them!

No I don't think you look older, that was a disgusting thing that guy said. I think the styling/feeling of that photo is elegant, and thats usually something people equate to mature looks. Women don't start looking older until around 23-25 anyway.

sukipooki said...

That gif is sooo cute!!! I love your hair colour, it's such a nice ashy brown and dark grey! LOVE it!!! Im glad you took the "old" as mature, I think mature is quite elegant and regal and it definitely shows you've got class! Boys will be boys forever, I think they need to put them in classes to understanding girls and Im sure some of them agree too hahaha

kuromi_shan said...

ohhh hai pumpkin cat XD

thanhthao said...

Oh my, you look so gorgeous Lady! You don't look any old, just very mature and elegant! Wish I had your make-up skills!

You always post so much cuteness love the plushies!

Yureee12dance said...

Hi! I have just found your blog and it seems cool! I blog about the current Japanese beauty secrets which you would probably like, so plz check it out! http://tesbah-ala-khir-dance-lily-dance.blogspot.com/

Abby M. said...

Good na may araw na uli dyan;D sayang d tau nakapagmeet :o nxt time na lang :D ang cute ng mga posts mo talaga kakagigil hehe.. ganda ganda mo^^,
ang dami ko rin nabiling dyan na mga cute stuff na d ko mahanap hanap d2 hehe :D
stay beautiful <3

diane quilindo said...

I love your contacts! They look good on u!

StyleCeviche.blogspot.com
x

SavingCapulet said...

thank you so much for your sweet comment! :D I hope you lovelies are doing well!

SavingCapulet said...

awh thank you! that really means a lot!!

SavingCapulet said...

Oh SOFIAA!! that's how I get IDGAF!! when I feel taken for granted, gosh, very well said!! and yaaay, I didn't know you like kitties as well! <3

SavingCapulet said...

yeah, it's better than caring/stressing too much! <3

SavingCapulet said...

maaaw, yapo y u and yapopaps always so kind to me ;A; yes! omg, beanie days!

SavingCapulet said...

awh I'll make sure to send you one if I chance upon mr fox peddler again! <3

SavingCapulet said...

gaah thank you so much! :(( I did my best and I'm glad you appreciate it!

SavingCapulet said...

Thank you so much Aki! I hope you'll have a great week ahead!

SavingCapulet said...

thank you Lina <3 but if we were taking a pic, I'd look waaaay older than you xDD

SavingCapulet said...

hayaan mo meo <3 pag nakita ko ulit bibilhan kita hihihihi

SavingCapulet said...

hell yeaaz!!

SavingCapulet said...

awh thank you mama bear! and yes, i know what you mean. Sometimes when I go online, I'm all happy and stuff and then my friend would just start ranting, it can completely ruin the mood D:

SavingCapulet said...

awh thank you!! I am super glad you liked it!

SavingCapulet said...

thank you so much Sara Mari!! it really means a lot coming from you, and for that info too! I still have a couple of years before I start -.-

SavingCapulet said...

thank you so much, you are too kind to me!! and yes, I have to agree with boys! :)) I really laughed when I read your comment!!!

SavingCapulet said...

pumpkin kitty says kuromi_shan!!

SavingCapulet said...

thank you so much my lovely!! I'm reaaallly glad that you're always there to support my childish posts xDD

SavingCapulet said...

thank you! i sure will!

SavingCapulet said...

uu nga abby nanghinayang nga din ako, ang sama din ung panahon nun :(( post mo ha? gusto ko makita kung anong gnwa nyo dito hihihi! thank you nga pala, ang sweet mo lagi!

SavingCapulet said...

thank you my pretty!

Mutsumi said...

OMG YES! Show up Mr fox peddler, show up!!

Shou said...

awww~ thanks for your cute comment :3
all those things are sooo cute! I love rilakkuma *-*

Kristen Rafaelle de Vera said...

Kyaaa~ I so love those plushies especially Rilakkuma! <33
You love collecting plushies, don't you?
You're so dolly! Pretty :">
Have you ever wore that HBC falsies before? Im planning to buy one but I dont think it will look so natural on me. Hihi~

Thanks for commenting on my site! xoxo~ <3

http://inoo-sten.blogspot.com

Kim said...

aww cute bear keychains~ *o* your guy friend said u look old? you should kick him.. btw you look beautiful :)

xx
Kim
http://hautemuze.blogspot.com

Julie Lan said...

haha funny post! that's how I feel often when I go to those fashion shows with people flaunting sometimes! btw finally posted a pic of my gloomy bear, thought I'd let you know since we're like gloomy bear buddies ;)

SavingCapulet said...

thank you for letting me know O.O is so excited to see!

SavingCapulet said...

Thank You so much Kim, it means a lot coming from someone as beautiful as you!

SavingCapulet said...

you are very much welcome my friend!

Rainy Days & Lattes said...

I love your little keychains!! Rilakkima is soo cute =D Omgosh, I'm sure he didn't mean you look old! You don't look a day older than a 15 yr old!! That is true! :) You look so cute and pretty! =)

SavingCapulet said...

yes I do!! i love plushies and thank you so much sweety! I am smitten xD and about the falsies, I'm sure they would look lovely on you! they are very natural looking and elegant!

SavingCapulet said...

you.. you just made me so so happy today :((((( <- tears of joy. Thank you so much, this is one of the nicest things anyone has ever told me! and coming from you who's gorgeous and beyond!!

charlotte said...

Hello Your blog is so kawaii. I follow your blog ^^. Hehe funny post. Please visit my blog sometime at
http://paradiselovekiss.blogspot.com

Wan8msy said...

hi there thanks for the comment, follow me if u like ill do the same if u want :)
http://mwanwan.blogspot.com
love from Hong Kong
mwan

eleazarmaria said...

I think you're pretty. and I like those foxtails! I've been looking for them everywhere! care to share where in the world you find them? :)

SavingCapulet said...

Hello my pretty! thank you so much! :3 as for the foxtails, these are tiny ones which were sold by a peddler at my sister's school. They were only around 25-35 php, I think. And this link should open up to two giant foxtails, just a bit pricey though. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=112176482212870&set=a.112174425546409.16915.100002615570489&type=1&theater link Hope that helps!

SavingCapulet said...

Hi thanks! I think I already followed you :>>

SavingCapulet said...

Thank you so much! I sure will :D

Dewi said...

I think you are really pretty in the photo :D! So cute gif haha (of the cat) and all those other gifs haha
Btw such a cute background :D I also want to change my layout+background, need to find inspiration lol xx

Fantailflo said...

Yay! Thanks for dropping me a line ! haha waiting for your next post!

:) :) new post!
www.fantailflo.com

April Cheung said...

haha that was sooo funny. and that cat at the beginning is too cute. and u are soo pretty.

delicatelyfierce.blogspot.com